Jullov

Äntligen så kommer man att få vara lite ledig. Två och en halv vecka kommer det att bli. Ska bli riktigt trevligt. Har varit så stört trött dom senaste veckorna. Har typ inte ens orkat spela ordentligt. Hoppas att det roliga och suget kommer tillbaka. Annars blir det inte så roligt. Är ju redan lite deprimerande eftersom att bröderna har slutat. Var lite roligare när man kunde få ihop en full grupp=)
  Just nu är jag i Kläppen (Sälen) med familjen för att fira jul. Jag hoppas att det kommer upp lite bilder senare. Körde uppe hela vägen själv idag. Lite halvdrygt, men det gick bra är dock ganska trött i huvudet nu. Det som är roligt är att det finns faktist snö här=) Så det kommer nog att bli en vit jul.
  Träffade min T idag! Har saknat dig älskling så stört mycket. Vi måstee ses riktigt mycket nu när vi har tid och du är hemma. Du blev riktigt snygg i din nya frisyr också!
  Nej men nu är det dags för mig att sova. Imorgon ska vi handla all julmat=) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0