Nytt försök

Nu har jag en ny blogg som i ett försök att hålla igång den (: I den gamla fastnade jag i ett mönster som inte alls kändes bra. Kanske kommer skriva i den andra igen om jag känner mig poetisk och filosofisk någongång. Den är mer lämpad till det. Anledningen till att jag starar en ny blogg är att jag har skaffat en ny bärbar dator. En riktigt älskling. Perfekt att ha när man pendlar så mycket som jag gör. Lägger in en bild så att ni kan se hur den ser ut.


Annars händer det inte så mycket. Jobbet flyter på som vanligt. Det blir faktiskt fortfarande roligare och roligare för varje dag. Jag tycker tydligen bättre om barn än jag trodde;) Dom här är i alla fall underbara.

Tänkte gå och klippa mig imorgon. Hur jag ska har råd med allt nu när jag har köpt ny dator också är helt ofattbart men det får gå på något sätt. Tänkte i alla fall klippa av en del av håret. Alla säger att det får jag inte göra. Speciellt markus kommer bli galen på mig. Inte så mycket att göra älskling;) Jag tänkte nog ha det lite längra än axellångt och spetsiga toppar. Hoppas verkligen att det blir bra, men ska höra lite med frisören också vad hon tycker. Får lägga in en bild imorgon kanske när det är klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0