Rimbo

Sitter i RImbo på caféet utanför Konsum. Riktigt mysigt faktiskt. Sitter ju och väntar på att få klippa mig, är lite nervös. Försåtr ju inte på mig själv. Vill ju klippa av håret, men samtidigt inte. Vet inte vad jag ska göra med mig själv. Men jag tror bara att jag ska gå in där och säga: klipp av skiten. :P Nej inte allt kanske, skulle vara skönt men skulle nog inte palla. Även om det är jobbigt att ha långt hår så är det mysigt också. Kan göra så mycket med det.

I alla fall så sitter jag här med en latte och tittar på folket i rimbo, Dom är ju en klass för sig, hehe. Känner mig som en sån som jag ser ut nu. Vet inte hur jag ska förklara det, men en sån som sitter ute på stan med sin dator och dricker kaffe. En sån som har en riktigt liv och mycket att göra så att man tar med sig datorn ut:P Haha, så är ju inte riktigt situationen, eller hur?

Vet i alla fall vad jag ska ha på mig imorgon på 20-års festen. Får hoppas bara att det ser lika bra ut ihop som jag hoppas. Kommer inte att ta på mig något 80-tals inspirerat. Skulle kunna göra det men det skulle bara se konsitigt ut. Har hellre på mig lite mer normala kläder så att markus och corinne slipper skämmas för mig. hihi. Om jag orkar kanske jag sätter inte en bild på slutresultatet. Brukar ju nämligen bli motsatsen mot vad jag planerade. Men jag har tänkt ut några reserv outfits om det skulle behövas:P

Nu är det frisören som gäller och sen ska jag ut och springa. Återkommer med bild på frisyren senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0