070409

Så där. Nu ska jag skärpa mig och blogga igen. Såg nu när jag loggade in igen att ni har följt mig även om jag har svikit er. Men om sanningen ska fram så har jag varit en riktig nörd de senaste veckorna. Jag har bara spelat så fort jag har satt mig vid datorn. Dock har jag saknat det riktigt mycket, så nu ska jag komma igång igen. Det tråkigaste är att mitt 3-modem fortfarande är borta.
Igår hade vi ett terminssamtal. Älskar att åka hem till föräldrarna och prata om deras barn. Det är så himla mysigt. Det enda som är lite jobbigt är att jag bor så långt bort så att mitt egna liv står på hold. Fast det som var bra var att jag hann åka in till la stada och köpa en del vår kläder. Underbart. Måste ju ha kläder att ha på mig när jag åker till London. Köpte även ett par nya solglasögon. Underbara. Ska se om vi får upp en liten bild på dem.


Sådär. Riktigt balla om ni frågar mig. Vad tycker ni? Ska få upp en bild på dagens också.



Tog bilden med camen, därför så mycket saker i bakgunden. Till detta ska jag ha mina converse.

Idag bli det en till riktigt skön dag. Fick sovmorgon nu på morgonen vilket innebär att jag får städa istället. Men det är ganska slappt. Ska vara klockan 11 på öppnis och hjälpa till med lunchen. Sen blir jag själv igen och får busa själv med mina busfrön. Sen får jag påsklov. Hoppas att det underbara vädret håller i sig! En liten planering för ledigheten tänkte jag lägga upp sen också.

Nu ska jag nog städa klart och sen får vi se vad som händer. So long suckers!

Memo till mig själv: RING 3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0