080409

Hallihallå!
Äh, blev lite sent för första inlägget idag kanske. Speciellt när jag har varit ledig hela dagen. Men jag har som vanligt fastnat i mitt spelande. Inte beroende här inte;) Aja, bättre de i alla fall än hur det blev igår. Då blev jag istället förbannad på allt. På datorn, på tv:n, på M, ja hela världen  nästan. Så jag gick och la mig på sängen, i brist på bättre saker och göra, och somnade innan 21:00, haha. Jag kan ju säga att jag är utvilad idag i alla fall.

Var meningen att det skulle bli jobb i trädgården idag ju. Men det blev liksom inget av med det. Kanske för att det är så svårt att kratta när det ösregnar. Jag fick städa lite till här inne istället. Började kasta ut saker ur det rummet som jag just nu inte använder. Tänkte att det kanske kunde se snyggt ut även fast att jag inte använder det. Städade även lite i och utanpå kylskåpet. Så nu är även det fint.

Nu ska jag åka och handla om det var någon som undrade.

So long!


Kommentarer
Postat av: mama

hmm inga biologiska odlingar längre i kylskåpet? vad tråkigt, alltid lika spännande att öppna den dörren annars, fniss

2009-04-09 @ 19:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0