080409

Ah! Vad det är skönt att vara ledig. Det är ju till och med mer fantastiskt än vad man föreställer sig när man jobbar. Fast det kanske är för att jag har ett jobb som jag gillar. Satt ute hela eftermiddagen i solen och bara njöt. Ungefär som jag gör nu då fast jag sitter inne istället. Var nästan lite skönt att det inte var så bra väder idag för då kan jag koncentrera på att städa. Fast jag ska vänta lite till med det. Ska bara vila en liten stund till. Började städa lite igår faktiskt så det ska jag unna mig. Mamma eller pappa hade börjat röjja i köket så då passade jag på att göra klart där.

Sitter just nu i sängen och äter frukost och bara har det skönt. Det är så sällan som jag är för mig själv när jag är ledig. M brukar ju alltid hänga här. Inget ont om det, jag tycker att det är underbart att umågs mycket men när jag sällan har så mycket tid för mig själv så uppskattar jag den mer. Så klart så har jag alltid, nästan, kvällarna för mig själv men det är så könt med en morgon också. Det är ju bra också att M får jobba lite så han får känna sig som en av oss andra dödliga.


Nu ska jag bara gosa ner mig djupare i sängen och inte göra något bestämt. Har ju min lap här så du klara man sig länge.


So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0