090409

Yes! Nu har mitt internet blivit lagat efter mycket om och men. Det firar vi med en lista som jag hittade här.

Du heter: Isabelle
Smeknamn: Bella, BTB, Berit, Bert
Låt som när du är ledsen sörjer till? Cascada - Every time we touch. Kanske inte den mest sorgliga låten men jag tycker om att lyssna till den när jag är ledsen.
Beroende av: Haha, just nu är det väl socker, men jag jobbar på den biten. Jag är också beroende av att ha vissa människor i mitt liv.
Vem behöver du mest just nu: Markus
Vad tror folk om dig? Antingen att jag är skittrevlig eller årets bitch.
Stämmer det? Haha, båda stämmer tycker jag.
Vad får du oftast komplimanger för? Mina kläder.
Vad säger du för att imponera på någon? Jag vill inte imopnera, då blir de bara besvikna sen. Jag vill att alla ska tycka om mig som jag är. Men ibland kan jag försöka vara trevligare än jag egentligen är;)
Hur imponerar man på dig? Om man är naturlig och glad.
Brukar du skratta för dig själv? Alltid. Oftast på bussen på morgonen när jag lyssnar på Morgonpasset.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: mailar du kort på **** puss
Var bor du? I Rimbo och Danderyd
Trivs du där: Riktigt bra. Bor ju egentligen inte så mycket i Danderyd utan det blir mest när det blir sent på jobbet och sånt. I mitt hus i Rimbo trivs jag riktigt bra. Skönt att ha flyttat hemmifrån.
Äger du några converse: Ett par som börjar bli riktigt skitiga och trasiga nu.
Sprit, cider, vin eller öl: Cider oftast. Ibland vin, kanske sprit om man groggar, helst inte rent =P
Brukar du bli för full: Haha, nej det var riktigt längesen som världen fick se Bellabäng
Vad har du för mobil operatör: Tele2, med kompis abonnemang. Skitbra, när nästan alla kompisar har det.
Är du allergisk mot något: Nej faktsikt inget.
Har du haft sex idag: Nej =P
Nästa mål i ditt liv: Att ta mig fram till semestern och sommaren, längtar stört mycket. Börja springa ute igen också, har ju blivit mest cykel inomhus nu på vintern.
Hur svarar du i mobilen: "Hej det är Isabelle" när jag inte vet vem det är, annars blir det oftast "Hallå"
Vem ringde du senast? Mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Sa att katten hade kommit in.
Antal timmar sömn inatt: Ungefär 8
Sov du ensam: Nej, med M och katten
Brukar du komma i tid: Oftast, är lite av en tidspessimist, speciellt när jag ska till bussen.
När mår du bra: När jag har roligt brukar jag må bra, som att träffa kompisar, spela, mysa med M.
När blev du fotad senast: Igår, stört roligt kort blev det också, lägger upp det senare.
Hur känner du dig nu: Helt okej. Det är myssöndag. Är dock riktigt hungrig så ska snart ner och laga mat.
Vanligaste färg på dina kläder: Färgat. Kör ingen speciell färg utan kör på allt. Knallrosa är dock en återkommande färg i min garderob.
Vad tycker du om fötter: Bra för balansen.
Vad saknar du: Godis. Har lovet mig själv att sluta en stund just eftersom att jag är så beroende =P
Hade du en bra kväll igår: Ja det hade jag. En del av kvällen var fantastiskt och den del inte så bra, men allt som allt var den bra.
Favorit dryck på morgonen: Te, juice eller proviva 
Rakar du benen: Ibland göra jag det, men försöker oftast epilera (PAIN)
När brukar du oftast gå och lägga dig: Oftast runt tio när jag ska jobba annars så kan det bli närsom helst. Måste sova åtta timmar annars blir jag helt förstörd.
Är du blyg? Oftast inte. Jag tycker oftast att det är svårt att prata med människor jag inte känner men det är bara för att jag inte är socialt kompetent, men jag tycker inte att det är jobbigt eller hur man nu ska förklara det. Men jag var väldigt blyg innan jag började gymnasiet, sen tog jag min revanch.
Sysslar du med någon idrott: Nej inte direkt sådär. Är på gymet ett flertal gånger per vecka men ingen sport.
Vill du hellre ha mail än brev: Mail, jag kollar brevlådan ca en gång i veckan så:P
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag vet inte. Har inte träffat någon som blivit det och inte heller blivit det själv så jag vet verkligen inte. JAg är dock lite tveksam att det skulle kunna bli så för min del för jag är så cynisk, men jag kan tänka mig att andra kan bli det.
Har du spytt offentligt: Ute på gatan? Nej. Inför andra? Ja
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Haha, ingen aning. Bli rädd?
Är du nöjd med ditt liv: Ja det är jag.
Är du bortskämd: Nej det tycker jag inte
Vad gör du i morgon: Jobbar
Vad är det värsta du vet? Folk som inte kan skratta.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Vet inte, slösar inte så mycket, det mesta går ju till mat de vanliga veckorna.
Vad behöver du just nu? MAT!!
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? För vad? Jag gillar Lindsay Lohan, men hon har ju inte ett beteende som är bra att följa ;)
Vad längtar du till? Sommar
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja
Vad använder du för shampoo? Just nu elvital
Vad är det finaste du fått? Kärlek
En speciell dag du minns: Hela Falkenbergs-veckan var ju underbar och det är verkligen minnen för livet.
Tycker du om någon just nu: Självklart
Om fem månader: Har jag semester
Du samlar på: Damm?
Gröna eller röda äppeln: Gula
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Markus
Gillar du golf: Nej det är inte riktigt min grej
Vilken tid gick du upp idag: Vid nio-tiden.
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: Ja
Vad ska du göra ikväll: Titta på film eller spela
Är det okej att gråta: Inte bara det, det är nödvändigt för att må bra och lätta lite på trycket.
När grät du senast: Förra veckan, skrattade så att jag grät
Laddar du ner musik och film från Internet: Inte sedan IPRED.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Antingen köpa en dunderresa eller en lägenhet.
Bär du glasögon eller linser: Jag ska göra det när jag läser men orkar alrig, HAha
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, jag är lady of budget
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Helt olika
Har du piercing: Bara vanliga hål i öronen
Vill du gifta dig: Tror det, men bara om jag är riktigt säker och man har varit tillsammans i många år.
Vill du ha barn: Jag vet inte. Har förut varit väldigt negativ, men jag tycker så mycket om dem sen jag har börjat jobba med barn. Vi får se.
Solar du ofta: Nja, periodvis. Det blir mycket på sommaren däremot.
Är du bra på att laga mat: Nja, har vissa paradrätter som jag kan bjuda på och det blir till och med gott, men jag har så dålig fantasi.
Gillar du att dansa: Det är livet.
Är du flygrädd: Nej, jag är mest bara nervös, speciellt om jag flyger själv.
Hur vig är du: Haha, inte alls.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: Sandwich, fungerar i alla lägen
Tror du på ett liv efter döden: Jag tror det. BLir alltid så förvirrad när jag tänker på det, men jag gillar tanken ;)
Tycker du om sushi: Aldrig ätit så jag vet inte.
Vad äter du helst när du ser på film: Smågodis är det bästa. Mycket att välja mellan och så prasslar det inte, Ska man äta chips så hör man ju inget...
Bor dina föräldrar tillsammans: Nja, Pappa bor i Norge men det är för att han jobbar där. De är inte skilda utan när pappa är hemma så bor de tillsammans.
Har du tandläkarskräck: Nej, men jag tycker att min tandläkare är en torris.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska rakt igenom
Vilken ögonfärg har du: Blå/grå
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja.
Biter du på naglarna: Händer men låter oftast bli.
Röker du: Väldigt sällan.
Hur ofta tränar/motionerar du: Hänger på gymet ett par gånger i veckan.
Senaste låt du hörde: Räknas film-musik? Såg Hellboy igår och den var det ju musik till
Vad gör du på helgerna: Antingen så spelar jag hela dagarna eller är i Norrtälje och lever loppan

Kommentarer
Postat av: Corre

Har du tandläkarskräck: Nej, men jag tycker att min tandläkare är en torris.



hahha förvirrad är hon också. kommer du ihåg när jag gik dit och hon trodde att jag var du. HAHA

2009-05-03 @ 12:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0