140409

Ja, jag lever. Det är bara mitt internet som är dött. Det är några tekniker som föröker göra första hälpen på det och de ska ha det fixat tills ikväll, men ni vet ju hur tekniker är... Men just nu är jag i Danderyd och passar på att sno lite internet. En sak kan jag dock garanatera och det är att mitt hus har nog aldrig varit så rent under en flera dagarsperiod. Jag har helt enkelt inte haft något annat för mig, men det säger nog bara mer om mig. och mina vanor. Haha!

Inte så mycket som har hänt under helgen. Var på päskmiddag hos mamma och pappa i söndags. Mycket trevligt var det, Norea låg på golvet och skrattade vid ett tillfälle om jag minns rätt. Det var ocks riktigt länge sedan som jag var så mätt.

Imorse när jag skulle gå upp så tyckte till och med katten att det var för tidig och låg kvar i sängen. Hon som alltid hoppar på min mage och säger att det är en ny dag med nya möjligher. Känndes ju bara som om man ville dö imorse när det inte bara var en ny arbetsdag efter en lång ledighet utan riktigt gråmulet ute. Nu känns det dock som om solen är på väg tillbaka. Underbart.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jo jag kan försöka knåpa ihop ett boktipsinlägg =)

kram

2009-04-14 @ 23:21:08
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: anna - live my life.

Ja, det är alltid kul att kika in och se vad du har för dig :)

2009-04-16 @ 10:02:11
URL: http://bonta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0