Seg, jag vet.

Hej! Vi har ju inte hörts på ett tag. Var död hela söndagen, plus att det var adventsfika hos mamma och pappa. Så jag orkade verkligen inte blogga. Nu idag så har jag verkligen inte haft tid. Har varit helt körd hela dagen med massor av saker att göra. Blir nog inte bättre imorgon heller. Det blir så svårt att få till det nu när min dator är på lagning igen.

Men här kommer då de efterlängtade bilderna från i lördags.



Katten hade varit och handlat på bolaget.

     

  

Jag hade lite kläder på mig också.



Jag och snygg T.

     

Lite juldricka är ju alltid gott när det närmar sig jul.

  

Äckeldricka enligt mig, men inte enligt JE.

     

Sen spårade det en smula.

Tack alla för en grym kväll!


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad jag saknar er!

2009-12-07 @ 22:12:29
URL: http://bonta.blogg.se/
Postat av: C

Sista bilden är snygg yaaao!

2009-12-17 @ 19:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0