Underbara fredag

Idag känns det inte som en bra dag. Har fått litet bakslag på min förkylning igen och huvudet är så tungt att jag bara vill koppla bort det från kroppen. Sen dessutom så kanske jag måste lämna tillbaka min dator igen! Alla felen som jag lämnat in den för har dom fixat men nu fungerar inte högtalarna. M tror att det är så att de glömt att koppla in dem eftersom att ljudet fungerar med hörlurar. Men det är ju så surt. Hade ju sett fram emot att ha datorn i helgen.

Sen blir jag lite ledsen i ögat eftersom att all den fina frosten och vinterkänslan är borta. Nu regnar det igen och allt är trist. Det är tur att det är fredag och att jag ska träffa älsklings T efter jobbet. Annars hade jag inte ens velat gå upp imorse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0