170209

God Morgon
Skriver bara lite kort. Glömde datorn på jobbet igår så jag kunde inte skriva något inlägg i bilen nu på morgonen. Ska iväg med barnen till Öppna förskolan så det blir inte några inlägg på förmiddagen heller. Skriver bara detta snabbt medan jag äter. Var meningen att vi skulle på teater idag. Jag och barnen. Men det blev inställt. Ganska skönt, då blir det bara som vanligt.

Får nog sluta tidigare idag med. Yey. Då ska jag så hem och spela. Har fått en liten nykick nu när alla andra börjar spela igen. Självklart ska jag träna också. Idag står ben på schemat. Målet är ju att man inte ska kunna gå imorgon...

Nu måste jag gå och fixa mig iordning. Ha en bra dag folks. En bild på hur jag ser ut idag kommer senare på eftermiddagen, när jag har kommit tillbaka till lägenheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0