230209

God morgon.
Trötter idag. Kattfan skulle ju så klart börja röjja i mitt sovrum. Jag kom i säng tillräckligt sent ändå. Fick ju som vanligt för mig att börja städa och började som vanligt för sent. Men nu är det i alla fall gnistrande rent hemma. Tror att P fick en chock när hon kom hem till mig nu på morgonen. Hann dock inte epilera benen eller fixa naglarna som jag hade hoppats. Men jag få väl göra det idag om jag hinner. Den här veckan ska jag ju försöka börja äta mat igen och då får vi väl se om jag orkar göra något annat när jag har lagat lite mat.

Idag är det sportlov på jobbet så att det blir mycket  jobb. Vi får väl se hur död jag kommer vara i slutet på veckan. Senare idag blir det gym, Ska nog sätta mig på cykeln och svettas lite.

Här är jag idag.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0