240209

Hej.
Lite dålig uppdatering idag eftersom att det är så mycket jobb. Hinner göra ett snabbt inlägg när jag väntar på att lunchen ska bli klar. Blir fiskgratäng till barnen och tomatsoppa till mig.

Hade en underbar kväll igår. Blev tyvärr ingen träning för det strulade till sig. Men då hann jag istället bara ta det lugnt och sitta ner i soffan. Gjorde en underbart god räkwok och till efterrätt chai-latte. Hann även fixa naglarna (hoppas att de håller bättre nu) och allt detta medan jag hade Sex and the city-maraton. Helt underbar kväll. Hade inte ens i gång min dator. Eller okej, jag hade igång laptopen men det var bara för att kunna vara kontaktbar om något hände. Den stod mest på golvet och såg söt ut.

Idag ska jag dock iväg och träna. Kan ju inte bli någon soffpotatis.

Har ingen bild på mig idag men jag kan ju visa hur jag har spenderat min förmiddag.



Underbara pulkabacken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0