Allt går fel

Sorry. Blev inget inlägg imorse, men jag orkade inte. Får bli ett litet nu istället. Vaknade på jättebra humör tidigare idag, men nu så är jag jätteledsen och arg på samma gång. Dessutom känns huvudet tungt som en sten, tänderna gör ont från att jag pressar ihop tänderna som jag alltid gör när jag är arg och så mår jag illa. Kom nu ingen och säg att det är pms eller något liknande för det hade jag förra veckan. Vet bara inte riktigt vad jag ska ta mig till.

Har hela dagen uträknad för imorgon i alla fall. Och jag kommer inte bry mig om det inte är någon annan som vill vara med på den. Jag klarar mig bra själv. Med cykel och buss kan man komma hur långt som helst. Även fast det längsta som jag tänkte åka imorgon är norrtälje. Skriver mer om vad dagen kommer innehålla imorgon.

Nu ska jag ägna mig åt mitt spelande. Min enda tröst i kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0