Blommor

Jag tänkte på det här med blommor. I lördags så sa älsklingen att han hade sett mitt inlägg om att jag inte ville ha blommor på alla hjärtans dag. (Bör tilläggas att han aldrig annars läser min blogg, jag tror att det är för att jag berättar i princip allt för honom redan som jag skriver här) Han sa även att det var tur att han hade gjort det eftersom att han hade tänkt att köpa det, men eftersom att det är ganska dyrt så ville han inte lägga ut pengar på något som jag inte vill ha.

Men nu är det så här att jag vill klargöra detta lite. Det är inte så att jag inte tycker om blommor. Jag älskar dem. MEN. På vissa dagar tycker jag helt enkelt att det är helt fantasilöst och därmed förbjudet. Fantasilöst kan jag leva utan. Blommor kan vara helt underbart som till exempel en överraskning. Från en kompis på alla hjärtans dag eller annan dag kan det också vara uppskattat. De dagar som jag tycker att man ska ha lite mer att komma med är födelsedagar, årsdagar och alla hjärtans dag. Jag säger inte att det måste vara världens grej. Speciellt inte på alla hjärtans dag, men man kan väl banne mig komma på lite mer personliga saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0