Hände där då?

Jag fick äntligen aslet ur och gjorde en mer personlig design. Känns riktigt nice faktiskt. Var faktiskt inte svårt alls.

Tog hjälp här:
designadinblogg.se
Där finns det riktigt bra beskrivningar om hur man gör det mesta.

Om det är någon som känns konsigt att läsa så säg till. Vill ju inte att det ska bli jobbigare att läsa. Kommer nog att fixa några detaljer till senare.



Måste in i duschen nu. M kommer om tio minuter och då ska jag ha duschat. Vi ska kolla på heroes. Funderar också på att klippa av mina naglar och ha de svartmålade ett tag. Känns som om det passar mitt humör. Ska försöka komma ihåg och lägga upp några bilder från helgen sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0