Spö någon?

Vaknade riktigt grinig imorse. Vet inte varför. Sur från igår kanske. Vill aningen bara skrika och slå på någon eller bara krypa ihop och ge upp.

Men det känns också som om världen i allmänhet är emot mig. 3connect programet vägrade att fungera nu på morgonen. Fungerade igår för guds skull. Men det visade sig bara att jag behövde uppdatera. Muppgrej.

Medan jag ändå håller på och gnäller så kan ja ju passa på och göra det lite mer. Alltså, dessa fjortisbloggar. Jag kräks. Jag läste en här omdagen som var så överjävlig. Ska inte säga vem det var för jag vill inte hänga ut någon. Men den här peronen skrev en LÅNG text utan att göra ny rad eller något en endaste gång. Gjorde ont i mina ögon att se. Sen var det också så så mycket talspråk att jag nästan började gråta. Om jag någonsin skriver så, då måste någon ta ner mig på jorden igen.

Nu är det dags att jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0