Måndag igen

Vill säga så mycket men det kommer ut för lite. Tankarna snurrar och ingenting blir bra. Jag känner mig usel, falsk och fel. Kan man kalla sig lycklig när man gråter på kvällarna?


Usch, helgen har varit dryg. Det var trevligt att M var där men annars vet jag inte. Gjorde i princip inget och då börjar tankarna snurra. Känns som om det blir för mycket snart. Att jag snart kommer att spy negativa tankar. Blir så när man inte gör så mycket. Jag måste börja aktiviera mig mer. Träningen räker inte. Jag måste göra något och sluta känna mig så ensam. Sluta tänka självdestruktiva tankar också kanske.

Lyckades faktiskt städa hela huset igår, okej då, bortsett från de två rum jag inte använder. Vet inte hur det gick till, men jag tog lite i taget och till slut var det klart. Jag som egentligen brukar vara sämst på att städa.

Idag är det då såklart jobbet som gäller fram till 16. Sen hem äta och till träningen. Sen tror jag inte att jag kommer hinna göra så mycket mer idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0