Dagen efter

Woho vad kul vi hade igår. Kvällen innehöll verkligen allt. Det enda som saknades var lite fler tjejer. Blir lite mycket press på mig när jag är ensam tjej. Fast det blev jag och grabbarna och det är också grymt. Vi dansade tills benen höll på att gå av. Vilket jag inte gjort, oh kommit ihåg det mesta, på väldigt länge. Det grymmaste var dock att jag fick åka hem och sova i min egen säng. Så klart att man missar att hänga med folket och disskutera kvällen som var. Men jag saknar inte att bara få sova max tre timmar på natten för att folk inte kan sova. Nu har jag sovit ordentligt och är därför nästan inte alls bakis. Så himla nice!

Nu ska jag och M svulla lite mat och titta på T3. Återkommer med bilder från kvällen senare när jag fått i mig lite mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0