Framme

Nu är vi framme i Eskilstuna. Eller vi har varit framme ett tag men det är först nu som jag har fått iordning på internet. Är riktigt trött just nu och ska snart sova. Men här kommer lite bilder från min och Corinnes roadtrip. By the way, så kör C inte bättre än mig. Hon kör värre än en biltjuv.

     

Taggade som få. Corinne hade med sin kotten-mössa i alla fall. Jag har lyckats lägga min på ett ställe där den inte ska vara. Synd eftersom att det var den här helgen jag skulle ha den... Men jag fick ta pappas för han fick inte ha sin.



Underbara vägbeskrivningen. Det var lika mycket på baksidan...

  

Så sjukt roligt att åka genom stan. Tog en timme att ta sig till Essingeleden. När bilderna togs så stod vi helt stilla, vilket vi gjorde i ca 20 minuter.



Sen höll bensinen på att ta slut vilket inte var så bra när man är mitt ute i skogen...

Nu ska jag in i duschen sen sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0