Helvete

Jag har en dålig dag. Vet inte om det är den dåliga sömnen som spökar. Hade inte tänkt att skriva här men tankarna snurrar för mycket. Måste få ut något. Vill inte dumpa på någon så jag skickar ut skiten på internet istället. Ibland har man konstiga funderingar.

Men ångesten ligger för tungt. Jag kan inte andas. Den ligger som en sten i bröstet och djupa andetag är bara att drömma om. Det värsta är nog dock att jag inte är hungrig. Har inte varit hungrig sen igår kväll. När jag äter mår jag bara illa. Jag gör det bara för att jag måste. Alla rutiner är helt fel.

Hela jag är helt fel. Har jag gjort fel? Jag sitter i fel situation. Jag kan inte gå framåt, vill inte gå bakåt. Eller kanske hade det varit enklare. Jag behöver gråta, banka, slå, skrika. Vem ska ta hand om det när du inte är här. Vad ska jag säga. Vad vill du fråga. Jag vet inte om jag saknar dig. Borde jag inte göra det? Kanske bara styr jag tankarna. Var är du när jag behöver dig som mest, men inte på det sättet. Bara att hålla om mig utan att ställa frågor?

En tanke kom över mig idag. Att det spelar fan ingen roll om det står ett träd i vägen. Det skrämmer mig så sjukt jävla mycket. Att det ens finns i mig. Att köra bil i för hög hastighet löser inga problem.

Varför gör jag så här? Varför försöker jag vara speciell? Varför blir det svarta så svart? Jag är inte så. Jag är vanlig, tråkigt, medelmåttig. Vad är det som får mig att försöka? Jag vet inte längre. Jag måste hitta mig själv igen.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Bella, du vet att du ALLTID kan skriva till mig om du behöver prata av dig eller spy galla över något! Kram

2009-06-03 @ 17:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0