Ironi

Jag tycker att det är så iroiniskt att samma dag som jag säger att jag ska lägga ner bloggen behöver jag den som mest igen.

Men idag är det en bättre dag. Sömn gör underverk. Fast jag känner mig fortfarande lite nere. Jag behöver verkligen en stor famn att krypa in i. Någon som klappar på mig och säger att allt kommer bli bra. Will you still be that one for me?

Annars idag så kommer det bli parken. Kommer bli skitkallt, men vi orkar inte vara inne... Har stått och fixat mat här nu på morgonen så vi kan gå ganska snart. Har gjort blodpudding. Måste ju vara det äckligaste som finns. Det gjorde ju inte direkt aptiten så mycket bättre om jag säger så. Ska ändå försöka få i mig en macka och lite te. Inget blir bättre av att inte äta.


Får sluta tidigt idag och "jobba hemifrån" det vill säga hjälpa Norea med hästarna, men det blir trevligt. Om det inte regnar för mycket vill säga. Sen kommer M och kollar på film med mig. Ska blir riktigt mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0