Måndag, kära måndag

God morgon!
Det känns verklige i kroppen att jag jobbade hela kvällen igår. Plus att jag sova på en madrass i natt. Är i ett stort behov av en rygg- och nackmassage. Så sjukt stel... Någon som vill? Nehe, inte det...

Idag är det skogen som gäller. Har stått och lagat falukorv här nu på morgonen så nu kommer jag att lukta korv-os hela dagen. Inte helt okej. Men har jag tur så vädras det bort när vi har varit ute ett par timmar. På eftermiddagen blev det att jobba hemmifrån också. Stört skönt. Hoppas det blir lite varmare så man kan grilla lite ute i solen. Ska försöka hitta lite tid för att fixa en ny banner i alla fall. Den här som jag har nu känns lite out of date. Men det brukar oftast komma något imellan.

Idag kör vi på snobben-outfit med lite pepping. Sittin' on top of the world.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0