010309

God morgon.
Försöker sitta här och säga till mig själv att morgonstund har guld i mun. Eller vad det nu heter. Men det är kallt som sjutton här (som det blir när man sänker värmen...), magen värker på ett konstig sätt (jag är inte hungrig, jag sitter och äter) och min orginal mus har muppat sig så att vänster musknapp fungerar inte. Härlig morgon eller vad säger vi?

Idag är det fixarsöndag, har massor med saker att göra. Jag har till och med gjort en lista.
-  Städa garderoben (ni kommer väl ihåg hur den ser ut) - bilder kommer under dagen
-  Städa huset - varje söndag = städning
 Laga lax
-  Tvätta - har redan en maskin på, men det kommer behövas köra maskinen hela dagen
-  Fixa naglarna - de ser ut som skit så jag ska smörja med nagelolja och måla en fin färg, korall kanske. Bilder kommer senare
-  Noppa ögonbrynen
-  Eppilera benen - har inte gjort det sen jag sist sa att det var dags och nu är det verkligen på tiden
-  Hår+ansiktsinpackning - mysigt men tar ju sådan tid att jag bara hinner det på helgen med planering.

Nu ska jag nörda mig lite innan jag sätter igång med allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0