060309

God morgon!
Nu har jag fått skäll från S för att jag inte skriver längre. Men ja, när det inte händer något så har man inte så mycket att skriva. Men jag ska försöka bli bättre jag lovar.

Sitter nu igen på jobbet med min älskade laptop. Blri lugn dag idag. Är ju faktiskt en underbar fredag. Ikväll lär det ju dock inte hända något. Blir nog en däck i soffan som vanligt. Men imorse var jag faktiskt pigg. Vakande vid sextiden och väntade på att klockan skulle ringa. Och då gick jag ändå och la mig lite senare igår eftersom att jag gjorde ny design.

Idag är det först jobb som gäller sen efter det är det träna som gäller och sen hem. Kanske skulle städa också. Vore ju bra om det blev gjort...

Har i alla fall laddat med en ordentlig frukost med gröt och frukt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0