Gårdagen

Här kommer lite bilder från igår. Orkade inte lägga upp dem igår eftersom att jag kom hem mycket senare än jag beräknat.

     

Jobbar skorna var på. Hela stället ser ju verkligen ut som en byggarbetsplats så jag fick ha skor inne. Busigt.

  

Men badrummet blir fint. Vi får väl se hur det blir med bastu i veckan eftersom att hela projektet blev avblåst. Med rörmockare och sånt. Så det kanske får blir utan dusch och lampa...

        

Sen blev det kalas. Min kompis after eight var självklart bjuden!



Sen efter lite mer jobb blev det thai. Woho! Var riktigt längesen. Så himla supergott! Thaien här i Rimbo är grym!

Det var igår det. Idag blir det också massa att göra. Först nu täby centrum, ska åka dit med pappa. Eller han ska göra massa andra ärenden. Sådana roliga saker som att köpa duschkabin osv. Men vi får i alla fall sällskap på vägen in. Var riktigt längesedan som jag bara spenderade tid med min far. Känns som att det enda han gör när han är hemma är att köra hästar. Efter täby blir det Norrtälje och träffa S. Vi ska sola, promenera och äta middag. Får se om vi hinner med allt. Men sola ska vi iaf göra. Måste få lite färg så att jag ser fresh ut på min födelsedag. Trodde ju att man skulle kunna sola ute vid det här laget. Men nej, så då får man ta saken i egna händer. Efter solningen blir det hem och träffa M.

Så mycket att göra och så lite tid. Jag har verkligen fått en nykick i livet och jag älskar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0