Trötter

Off to bed we go, jag och katten. Ska bli riktigt skönt. Katten har redan däckat i soffan men ska försöka locka med henne till sängen så att jag får lite sällskap i min stora säng.

Har haft en riktig slappareftermiddag och bara myst i soffan och läst ut min bok. Slö tittat på tv har jag också lyckats med, men det var inte något som jag riktigt ville se. Betalkanalerna hade tydligen bestämt sig för att inte fungera, så det fanns inte så mycket att se.

Ska börja läsa på en ny bok. Tänkte försöka läsa "Snabba Cash". Har inte läst den förrut men vill verkligen läsa den. Tror dock inte att det är min typ av bok, men jag vill också försöka läsa så mycket som möjligt. Låter kanske lite motsägelsefullt men jag vill inte fastna helt och hållet i mitt chick-lit/romantik träsk som jag gärna gör. Jag ska i alla fall försöka ge boken en ärlig chans.

Sleep tight, imorgon blir det lekparken i regnet och förhoppningsvis ut och springa. Minst en promenad i alla fall, om det inte ösregnar. Måste komma igång igen.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

vill också läsa snabba cash. Säg till om de är bra sen =)

kram

2009-05-06 @ 18:15:09
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0