Det är fredag mina vänner

God morgon! Som vi alla vet så är det ju fredag idag. Helt klart den bästa dagen på hela veckan. Idag har jag dessutom ganska mycket att göra (för att vara mig) så det känns bra. Detta är dagens schema:

- 07.45 - 12.30, jobba. Ganska lugn dag idag. Kan komma att bli lite körigare framåt lunch men just nu är det en drömdag.

- 14.00 - 16.00, gå runt i Norrtälje. Har en hel del som jag vill göra där. Bland annat så tänkte jag sola och gå till Ö&B och bunkra upp med ljus. Går ju åt en hel del ljus nu när jag har hela vardagsrummet full med dem och använder dem varje kväll.

- 16.45 - 17.45, jympa. Idag blir det ett medelpass på friskis i Rimbo. Jag har alltid varit lite anti till jympa på friskis, men just det här passet tycker jag är fantastiskt. Sist så hade jag träningsvärk i muskler jag inte känt på länge.

- Därefter blir det hem och fixa mig iordning för sen ska jag över till T och kolla in hennes lägenhet. Tror att det blir grymt.


Nu måste jag jobba lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0