Friday, I'm in love.

Ah. ljuvliga fredag. Sitter här och mumsar på en fredagsbulle och tycker att det är fantastiskt. Det enda är den förskräckliga förkylningen som jag har dragit på mig. Men jag har en bra dag framför mig så jag låter inte det sänka mig. Nu först blir det jobba, sen iväg till Mörbybadet och sola en sväng. Ska bli super härligt. Sen ska jag hem och bara ta det lungt. Ska nog hyra en film och köpa lite thaimat. En helt perfekt kväll helt enkelt.



På väg till jobbet från bussen. Det är lite snö!

Kommentarer
Postat av: Pia

Saknar dig gumman! o du, lyx med sno vill jag bara saga...;)

2009-11-26 @ 22:25:27
Postat av: BTB

Pia: Jo, jag önskar bara att den hade kunnat lega kvar. Det är ju inte ens kallt här nu.

2009-11-29 @ 10:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0