Kvällsmys

Nu sitter jag äntligen i soffan. Känner mig lite bättre idag för nu tar i alla fall iprenen. Har haft riktigt sjukt ont i halsen/örat nu de senaste dagarna. Igår var jag riktigt dålig. Låg helt däckad hela eftermiddagen. Åt ipren men det blev inte bättre. Vilket gjorde att ajg inte kunde äta. Och när jag inte äter kommer btb fram.

Så nu blir det huskurer för hela slanten. Man kan ju äta penicillin om man vill, men det går inte riktigt med mitt jobb. Så jag kör på allt som jag kan hitta. Just nu är det:

- Ipren, för att kunna äta. Då blir man bättre snabbare.
- Lök, överallt. I allt. Jag proppar maten med det, kryddade middagen med två stycken vitlökar. Jag har det på örat, för att öppna upp. Tänkte även ikväll pröva med att ha lök som "aroma terapi". Ska ställa hackad lök på nattduksbordet. Kommer stinka lök, mne blir jag frisk av det så gör det inget.
- Kan Jang, har inte prövat det förut men nu är jag desperat.

Nu ska jag titta på CSI: Miami.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0