När söndagar är som bäst.

Idag känns det som en bra dag. Har sovit 10 timmar i natt (eller sov tre timmar på soffan innan jag la mig i sängen). Så länge har jag inte sovit på länge. Känner mig därför tusen gånger friskare än jag gjorde igår. Är fortfarande lite snuvig och hostig men det är ju saker man kan leva med. Är bara så glad att jag inte har ont i öronen längre.

Dock är det jobbigt att jag inte kan träna fullt ut. Vill ju inte riskera att bli sjuk igen. Men om det inte blir värre så går jag nog till gymmet imorgon och kör lite lätt. Längtar så fruktansvärt mycket till att börja träna igen. Har nu tränat två gånger på ca tre-fyra veckor. Det är ju tur att jag tänker på vad jag äter så att jag inte far iväg med vikten igen.

Idag får det räcka med en promenad i det vackra vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0