Sugpropp

Det vackra vädret försvann, och det var inte allt. Fram istället kom någon slags äcklig dimma som gör att man inte ens kan se 100 meter frammåt. Så jag tror inte att det blir någon promenad för mig. Är ju livsfarligt. Jag måste ju nämligen gå lite längs vägen först för att sedan komma till någon bra skogsstig att gå på. Men man vill ju inte gå på vägen om man inte syns.

På det har jag fått en äcklig huvudvärk också. Känns som om någon har slagit in pannbenet på mig. Har sänkt enett stort glas med vatten nu så får jag se om det blir bättre. Ska även bädda ner mig här i sffan och titta på CSI:Miami. Så kanske det blir bättre. Eller jag måste helt enkelt bli bättre. Ska ha samtal ikväll och då måste jag vara på min bästa sida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0