Ett nytt försök

Jag gör ett nytt försök. Ett försök att göra liv i den här bloggen. Lite första hjälpen.

Nu är jag i Danderyd och har mysat ner mig i sängen. Ska jobba imorgon, men jobbar bara en dag denna vecka så det känns inte så farligt. Det är därför som jag åkte in hit ikväll också, för att komma istämning och få lite sovmorgon imorgon. Nu gäller detta:

- Titta på Alias. För att det är den bästa serien just nu. Slår nästan Grey's Anatomy eftersom jag älskar när man kan sträcktitta på serier. Nu blir det ju bara ett avsnitt i veckan på Grey's.

- Fläta håret. Mitt hår blir så mycket finare när jag flätar det på nätterna. Orkar inte alltid även fast jag borde och egentligen vill. För vem vill inte ha fint hår.

- Äta mandarin och dricka blåbärs te. Gud så gott! Är helt inne i en period där jag dricker mycket grönt och rött te. Gillar det mycket bättre än svart eftersom att de inte är vätskedrivande.




God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0