Några tankar idag

- Det är riktigt dåligt att hoppas på regn för att få slippa springa

- Halv sju är en risig tid att komma hem.

- Jag måste bli bättre på att fokusera.

- Epic flying är sinnessjukt dyrt


Idag har det varit en lite halvnegativ dag. Vet inte om det är för att jag var och badade för första gången den här terminen eller om jag helt enkelt bara har sovit dåligt. Var i alla fall inte sött trött igår när jag kom hem. Att ha med sig 12(!) barn till ett badhus är inte det lättaste, men det gick faktiskt riktigt bra. Nu ska jag försöka att göra klart det jag satte mig vid datorn för 1,5 timme sen och skulle göra.



Bilden är från ett tidigare tillfälle men skulle lika gärna kunna varit från idag. Känner mig lika sliten som jag ser ut på bilden, haha.

Kommentarer
Postat av: anna - live my life.

Hehe, jag hade 10 barn per lektion när jag var simlärare ;) i know the feeling.. plus att barn blir som galna när dom är i badhus, haha.

2009-09-14 @ 16:41:49
URL: http://bonta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0