Jobbvecka

Så nu är det äntligen lite jobb på gång. Sitter här i receptionen och sliter ut mig. Haha, sanningen är att jag gör nästan inget alls. Riktigt nice att få betalt för det alltså. Har städat lite men det tog max 45 minuter. Så nu sitter jag mest här och pillar med annat. Ska ta och läsa lite i min bok snart. Den börjar faktiskt bli lite spännande. Den förlorade symbolen av Dan Brown. Gillar hans andra böcker riktigt mycket men de har jag läst på engelska så jag får se vad jag tycker om den här. Kan ju faktiskt medge att Angels&Deamons var lite krånglig i början med alla fysiktermer.

Nu är det bara en timme kvar sen ska jag hoppa in på gymet här. Skönt att slippa transportsträckan mellan gymet och jobbet. Men sen efter det ska jag hem och gosa med min älskling och gosa med mina underbara katter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0