Det som det pratas om

Det finns några saker som nästan alla pratar om just nu i blogg världen. Dels det att Heidi Montag har opererat sönder hela sig. Vilket jag inte tänker prata om, jag känner mig för gammal för sånt. Orkar inte bry mig.

Sen dels om filmen Snabba Cash. Alla ska se den. NU! Bara för att boken var så sjukt upphajpad. Själv tycker jag att boken var något av de sämsta jag läst. Den hoppar något otroligt mellan karatktärer. Så pass mycket att man inte hinner lära känna någon av personerna i boken. Den bjuder inte in en till privata samtal utan det känns verkligen som om man bara står utanför och kikar lite bakom ett hörn. Den är inte personlig på något sett och känns bara kall. Karaktärerna drivs i flera fall av kärlek till sina nära och kära, men det känns bara som ord. Inte som en känsla som man nästan ska kunna ta på när man läser en välskriven bok.

Den suger helt enkelt. Skulle inte råda någon att läsa den. Självklart kommer jag dock att se filmen och jag hoppas att den är en miljon gånger bättre än boken.


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jag har varken nåt intresse av vare sig den där Heidi eller snabba cash..som bok eller film.

Dock "skönt" att läsa nån som inte hyllar boken!

2010-01-17 @ 11:13:27
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0