Ett litet tips

Om ni har lika lite att göra som mig idag så tänkte jag tipsa om den finaste bloggen jag vet, nio till fem. Många har säkert läst den någon gång men jag tycker att den är helt fantastisk.

Men det finns två inlägg där som jag tycker att alla borde läsa minst en gång.

Först har vi detta. Det handlar om vikt och om hur det finns viktigare saker i livet.

Sen har vi det här. Det kan ju var det mest fantastiska jag har läst. Igår satt jag och läste och grät så att axlarna blev våta. Inte för att jag var ledsen utan för att det var så fint. Så fantastiskt att det fortfarande finns så mycket kärlek i världen. Och för att människor kan skriva så fina saker om varandra utan att det ger dem något. Läs bland de underbara komentarerna, finns hur många som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0