Fin avslutning på veckan



1. Gott med glögg 2. Supergod saffranskaka 3. Marsipangris som jag fick i julklapp. 4. Juleljus.

Blev riktigt trevligt fika. Men efteråt bara dog jag. Vet inte varför men det var som om luften bara gick ur mig. Är fortfarande helt däckad. Så det fick bli CSI på soffan. Moster och kusin kom här under kvällen och ska stanna ett par dagar. Tror inte de blev allt för besvikna när jag inte orkade vara trevlig. Det finns ju massor med folk att umgås med här och de är ju kvar flera dagar så jag kan vara rolig imorgon istället.

Hade ju tänkt att visa bilder från "julafton", men orkade inte med det när blogg.se blev supersegt. Kommer nog imorgon.

Ligger även själv i sängen och det kommer jag få göra de närmsta dagarna. M är nämligen på lan med grabbarna. Med det får gå bra. Är ju hemma hos föräldrarna så jag kommer i alla fall inte känna mig ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0