God morgon

Idag är det fredag. JAg brukar ju vanligtvis älska denna dag men idag är det mer en stressig dag. Har ungefär tusen saker som måste fixas. Vore skönt att ha dem klara tills helgen så att jag slipper oroa mig om dem då. Här är vad jag borde hinna med idag föör att det ska kännas bra:

- Packa upp. Har massor med saker som behöver tas reda på efter att vi har bott hemma hos föräldrarna i fyra veckor.

- Städa. Är inte så farlig skititgt eftersom vi inte har bott här. Men skulle vara skönt att dra av det lite så att det inte ser ut som sjutton här nästa vecka.

- Åka till mamma och pappa och hämta de sista sakerna. Bland annat min stationära dator är kvar där. Än så länge har jag inte saknat den så mycket, men det är ju bra om den står här när man väl vill ha den. Borde även lämna tillbaka Corinnes bil.

- Träna. Var på gymet igår och när jag väl kom i gång så blev jag riktigt peppad, vilket resulterade i årets träningsvärk i bröst. Riktigt skönt. Så nu är det bara att fortsätta när jag väl är på gång.

- Tvätta. Det blir ju ganska mycket tvätt när man är iväg och jag borde verkligen ta hand om den nu. Skulle helst vilja att det blev lite varmare först så att det torkar lite fortare, men nu kan jag inte vänta längre...


Så om jag sköter mig bra och får i alla fal lite gjort så blir det till att åka till T ikväll och mysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0