God morgon

Hejsan.
Hoppas att alla nu har hunnit repa sig efter nyår. Jag klarade mig bra i år. Känns som om det inte är lika viktigt längre att supa ner sig bara för att det är en speciell dag. Utan bara göra det när man är riktigt taggad. Vi spenderade kvällen istället med god mat och några fina vänner. Jag är väldigt glad att vi hamnde hos Sissel istället för på den andra festen. Då blev det lugnt och fint.

Idag ska vi ha julklappsutdelning med familjen. Vi firade ju på två ställen i år och min familj var uppe i Sälen och där är det svårt att få med sig alla klapparna. Så vi har nog inte delat ut julklapparna på julafton på kanske fem år. Jag tycker att det är riktigt mysigt för att man slipper ge sig ut i julstressen och så kan man fynda något på mellandagsrean istället. I år kommer vi dessutom vara fler än vi brukar eftersom Andreas och Nisse är med i år. Mys pys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0