Hot mama!

Jag har en ny förebild, Alexandra Burke. Helt fantastisk kropp, underbar energi och vilken röst sen.

källa

Jag menar det är så här jag tycker att en kvinna ska se ut. Vältränad men ändå kurvig. En riktig förebild för oss som aldrig kan bli riktigt smala för det är lite för mycket höfter ivägen.

Det är ska bli jag beach 2010. Jag ska sätta upp den bilden på kylskåpet så att man tänker en extra gång innan man tar något där.

Det jag gillar extra mycket med tjejen är att hon verkar vara så ödmjuk. Vilket jag kan tänka mig att inte riktigt alla skulle vara om de hade chansen att sjunga med Beyonce och Flo Rida.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Alexandra är så grym!!

2010-01-23 @ 15:37:02
URL: http://sandraoida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0