Skitseg

Är det bara jag eller känns det som om alla är förkylda just nu? För mig är det dessutom värre idag. Har sovit riktigt dåligt i natt. Har vaknat hela tiden och hostat och snorat. Ville inte alls gå upp imorse. Men nu har jag kravlat upp och placerat mig i soffan med laptopen. 

Här tänker jag nog ligga länge, länge. Har bunkrat upp med riskakor och massa gott pålägg så det kommer inte gå någon nöd på mig inte. På TVn står tv4 fakta på, vilket är en av de bästa kanalerna enligt mig. Nu börjar det ett program och katastrofer.

Ska nog ägna dagen åt att hitta nya trevliga bloggar att läsa. Egentligen var det meningen att vi skulle åka till svärföräldrarna på lunch idag, men vi ställde in det eftersom att vi inte vill smitta dem. Får bli en annan dag. Kanske på M's födelsedag som är i veckan?

Nej nu ska jag och yoda mysa ner oss lite till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0