Träning 10 augusti

Idag var jag och mamma på ett step-pass. Step är nog något av det roligaste jag tycker om att göra, och så blir man så fantastiskt svettig också. Dock så var det här passet sådär. Hon som hade passet var lite tråkig och sen var passet riktigt krångligt. Men som tur är så kommer det vara samma pass nästa vecka så då kanske det går lite bättre.

Fick i våras problem med benhinnorna när jag körde en del step och aerobic. Nu känns det mycket bättre, tror det är för att jag har grymma skor nu som det är väldigt bra dämpning på. Har dock bara kört i två veckor nu så vi får se hur det blir. Men jag tänkte köra en gång i veckan nu i augusti (inte för att det finns fler pass men ändå) och sen i september kanske köra två gånger i veckan. En gång step och en gång aerobic. Men vi får se hur det blir när höstschemat kommer ut.

Nu ska jag vila. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0