Träning 15 augusti

Körde på en till spinning puls och den här gången gick det inte alls lika bra. Har ju varit ute och svängt mina lurviga i lördags och fått i mig både den ena och andra drinken. Tror det var därför som det var så trögt. Men jag kämpade på och det känns verkligen som om man får ut mer av det om man har det jobbigt. Det kanske inte är lika roligt, men det är ju när det är som jobbigast som man verkligen bli bättre.

Sen tyckte jag heller inte så mycket om han som ledde passet. Musiken var konstig och väldigt snabb. Det är ju bra när man verkligen vill få upp pulsen men för mig som har så dålig knän blir det inte bra alls. Har inte så mycket muskler än som stabiliserar knät så då blir det så jobbigt när man står upp och kör väldigt snabbt.

Men jag kommer nog gå igen. Det är ju en ny tränare nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0