Träning vecka 35

Det är nu det svåra börjar. Den här veckan börjar jag i skolan igen. Jag kommer även börja jobba tre kvällar i veckan + ha mitt funktionärspass på Friskis. Men jag kommer göra mitt bästa och försöker sätta standarden inför terminen.

Måndag: Vila - påtvingad då det är skola, jobb och möte på kvällen. Blir helt enkelt för mycket.

Tisdag: Step - Hoppas verkligen att jag hinner hem och träna detta. Kommer bli osäkert då det är första kvällen på nya jobbet.

Onsdag: Simning

Torsdag: Jympa medel

Fredag: Simning

Lördag: Gym - fokus på överkropp

Söndag: Spinning Puls


Hoppas hoppas hoppas verkligen att jag kan hålla den här planen någorlunda. Det här är den första av två riktigt tunga veckor och jag vill verkligen klara av allt. Det här veckan kommer också bli ett test för hur mycket jag klarar av och blir det för mycket så kommer jag behöva dra ner antalet pass till nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0