Summering av veckan

Den här veckan har jag inte alls hållt planeringen av träningen. Av olika anledningar. Men det blev bra ändå tycker jag. Så här blev det:

Måndag: Spinning - Blev av och gick riktigt bra, skön start på veckan.

Tisdag: (Gym - fokus på ben och mage) - blev istället dans fuego som jag gillar starkt. Kommer jag köra så ofta jag får en chans.

Onsdag: (Simma) - Halvtimmes morgonpromenad med nya skorna.

Torsdag: (Gym - överkropp, fokus på axlar) - Blev superkväll med fuego, basjympa och yoga.

Fredag: (Simma) - En timmes morgonpromenad med aktiverings-skorna

Lördag: (Aerobics) - Vila, för att få in det en gång i alla fall den här veckan

Söndag: Cirkelfys - Blev av och det var stört roligt



Dagens träningsoutfit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0