Träning vecka 36

Här är planeringen inför veckan

Måndag: Spinning - Den är på förmiddagen vilket jag inte har prövat förut, alltid gjort på kvällen så det blir spännande att pröva hur det går.

Tisdag: Gym - fokus på ben och mage

Onsdag: Simma

Torsdag: Gym - överkropp, fokus på axlar

Fredag: Simma

Lördag: Aerobics

Söndag: Cirkelfys


Som ni ser har jag inte planerat någon vila och det har jag gjort med flit. Det är för att jag ska kunna, om jag vill, ta bort ett pass när jag känner för det. Sen har jag bara vilat den här veckan och inte tränat något alls nästan. Sen kommer det även bli mycket förmiddagsträning den här veckan, med jobb och skola sent på eftermiddagarna. Tror att det då kommer bli lättare för mig att komma iväg. Hade nämligen lite problem förrförra veckan med att komma iväg på kvällen, men det problemet existerar inte den här veckan.

Nu kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0