Det här med lådor

God morgon!

Idag befinner jag mig i receptionen på Friskis&Svettis Norrtälje och hälsar alla välkomna som ska träna, så är du i trakten, kom förbi och säg hej.


Det enda som jag tycker är svårt med att stå i receptionen är att jag hinner aldrig äta frukost innan jag ska vara här. Vilket gör att jag måste fixa i ordning frukost, plus ett starkt mellanmål då jag passar på att träna när mitt pass är över.


Men hur mycket jobb det en blir så känner jag att det alltid är värt det. Eftersom att man får i sig det man behöver och VILL ha. Istället för att bara ta det som är närmst och snabbast. Det gör mitt liv och, framförallt min viktnedgång mycket enklare.






Gårdagskvällens lådfixande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0