(Går)Dagens träning

Igår var jag och tränade på F&S Kungsholmen i Stockholm. Herre.Gud.Vad.STORT. säger jag bara. Jag gick nästan vilse bland alla skåp och träningsmaskiner och kände mig verkligen som en lantis som gått vilse i stan. Men det var en mycket fin anläggning och ett starkt plus var att det var samma märke på maskinerna som vi har i Norrtälje vilket gjorde att jag visste vilken vikt och inställning jag skulle ha.

Dock tyckte jag att det var mycket folk där för att vara en, enligt mig, off-tid (13.30-14.30).




De hade trappmaskin <3






Mellan set-paus


Kunde även ta ut mig riktigt ordentligt, vilket idag resluterar i en fin träningsvärk i nästan hela kroppen. Känner ännu inget i armar, men hoppas att det kommer mer under dagen.

Kommentarer
Postat av: – MIN VIKTIGA KAMP

sv: tack detsamma, nu kör vi <3

2012-02-08 @ 16:42:17
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0