Måndag

Ja, det har varit väldigt tyst från mig här ett tag. Men det blir så ibland. Det har varit en blandning av väldans mycket plugg, mycket jobb och ett behov att ta det lite lugnt ett tag. Ovanpå det blev jag sjuk och har legat med feber hela helgen. Riktigt tråkigt med det fina vädret som har varit. Men nu är jag tillbaka.

Detta kommer även bli en lite lugnare vecka eftersom att jag inte jobbar något alls. Vilket också kommer betyda med tid för träning, om jag blir frisk någon gång. Håller jag mig feberfri idag kommer jag nogbörja träna så smått imorgon, så jag håller alla tummar jag har för att det ska bli så! För jag längtar tillbaka till gymet som en tok och den här veckan har jag planerat att gå in i en ny tränings period.

Hoppas ni får en bra start på veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0